Voorbereiding - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Liza Burg - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Liza Burg - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

01 Oktober 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hi mates,

Tas ingepakt: check
Taartje voor vanavond: check
Reiskriebels: DUBBELcheck

Deze week zijn we bezig geweest met verhuizen, het zien van iedereen, werken (Peer), de bar, weer het zien van iedereen en zeker ook het regelen en voorbereiden van de reis. Het duurde even voordat we écht het gevoel hadden dat we morgen om 13 uur in het vliegtuig zitten naar Indonesië en dit gevoel hebben we toch vandaag wel écht gekregen. Eergisteren zijn we nog met de bar weggeweest en Peer is gisteren voor de laatste keer op zijn werk geweest. De tas is ingepakt, zijn vandaag nog eventjes langs opa en oma geweest, hebben heerlijk Hollands gegeten en zitten nu op de bank met de kriebels en spanningen voor de reis (ik tenminste). Morgen vertrekken we en dan gaan er zeker wat traantjes gelaten worden op Schiphol (bij mij tenminste) en gaat de vliegreis van 13 uur beginnen met een tussenstop in Kuala Lumpur. We komen om 9 uur in de ochtend aan in Medan en zullen dan daar in het centrum verblijven. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien, ervaren, proeven en beleven. Het gekke vind ik dat ik nog geen beeld of idee heb over wat we zullen gaan zien en beleven. Het motto van deze reis is op dit moment vooral GENIETEN, GENIETEN en GENIETEN. Ik kan niet wachten om samen deze reis aan te gaan, vind dit spannend en heb vooral zin om te genieten van de dingen die we gaan zien en beleven. Het inpakken van de tassen is vooral relax verlopen en alles zit in de tas. Ik ben zeer verbaasd over hoe veel er in een backpack past. Sodeju, wat kan daar veel in! (Gelukkig maar voor zo'n lange reis).

De volgende reisblog zal geschreven worden vanuit de andere kant van de wereld. Tot snel! Zin zin zin zin zin zin in de reis!

Lots of love,
Peer en Liza

  • 01 Oktober 2016 - 20:41

    Suzan:

    Lief zusje en lieve Peer,

    Heel veel plezier met deze mooie reis die jullie gaan maken. Heerlijk samen de wereld zien, doen waar je zin in hebt en verschillende culturen ontdekken. Geen stress, geen druk vanuit onze chaotische maatschappij maar gewoon genieten, genieten en nog eens genieten! Wat een heerlijk vooruitzicht. Jeetje, is er nog ruimte in de grote backpack voor mij?

    Ga lekker met de dag leven, per dag of week bekijken waar je zin in hebt, welke kant je uit wilt en wat je gaat doen. Lekker samen zijn maar vast ook vele andere leuke coole reizigers ontmoeten. Wauw gaaf! Terwijl ik dit typ ben ik eigenlijk een beetje jaloers en krijg ik de reiskriebels en dan vooral de heimwee hierna ook weer te pakken. Maar ik gun het jullie van harte!! Dit wordt gaaf jongens! Geniet, geniet en nog eens 1000 maal geniet! Maar dit gaat vast helemaal goed komen. We spreken elkaar en ik kan niet wachten om al jullien verhalen te horen, lezen en te zien.

    Liefs en een dikke kus,
    Suzan

  • 01 Oktober 2016 - 20:50

    Lukas:

    Hey lieve schatten,

    Daar zitten we dan, voor de laatste keer met je grote zus nog thuis. Als jullie terug komen woont Suzan op zich zelf. Best wel een rare gedachten

  • 01 Oktober 2016 - 20:59

    Lukas:

    Nou nog maar een keer.

    Hey lieve schatten,

    Daar zitten we dan voor de laatste keer met je grote zus thuis. Als je thuis komt woont Suzan op zich zelf. Best wel een rare gedachte

  • 01 Oktober 2016 - 21:17

    Lukas:

    Nou nog maar voor de derde keer.

    Hey lieve schatten,

    Daar zitten we dan voor de laatste keer met je grote zus thuis. Als je thuis komt woont Suzan op zich zelf. Best wel een rare gedachte is dat.
    Ik wens jullie een fantastische reis en jullie gezelligheid zal ik zeker gaan missen. We zijn wel wat gewend, maar wennen doet het nooit.
    Morgen eerst maar eens voor 5 maanden afscheid nemen, wat niet gemakkelijk zal zijn, maar dat zien we dan wel.
    Eerst nog maar even gezellig bij elkaar zijn, meeh un stukske gebak woar.
    Morgen en overmorgen een hele goede reis en ik kijk nu al uit naar jullie verhalen.
    Pas goed op elkaar en verlies elkaar niet uit het oog.
    Dikke kus, Papa.

  • 02 Oktober 2016 - 07:38

    Erik:

    Jeetje Liza en Peer, wat spannend allemaal.
    Wij (Yvonne, Debbie, Lisette en ik) hopen dat jullie het ontzettend naar de zin zullen krijgen. Doe de dingen die jullie willen doen (wel een beetje voorzichtig), en geniet van alles wat komen gaat.
    We zullen jullie blog met belangstelling gaan lezen en zo een betje mee genieten vn jullie prachtige reis.

    Heel veel plezier en tot over??????

    Knuffel van ons

  • 02 Oktober 2016 - 09:23

    Kicks:

    Lief Nichtje,
    Wat een superonderneming... Even 5 maanden weg van alle vertrouwdheden! Maar samen met Peer kun je de hele wereld aan, toch?! Ik wens jullie een prachtige veilige reis en ga jullie belevenissen graag volgen via deze blog. Genieten samen!! Heel veel plezier...
    Dikke knuffel voor jullie beide!
    Liefs, ook van Henk,
    Kicks

  • 02 Oktober 2016 - 15:06

    Marian:

    Hey lieverds,
    Inmiddels zitten jullie in de lucht op weg naar Indonesië en hebben wij jullie uitgezwaaid. Toch wel raar om nu thuis te komen en te weten dat de komende 5 maanden jullie niet hier zijn. Maar voor jullie zo fijn om samen dit te kunne ondernemen en mooie ervaringen op te kunnen doen. Geniet ervan samen en pas goed op elkaar (wat ik volgens mij al heel veel gezegd heb, maar ja daar ben je moeder voor). Wij gaan jullie avonturen natuurlijk van het begin tot het einde volgen en ik kijk nu al uit naar het 1e reisverslag. Dikke knuffel xx mama

  • 02 Oktober 2016 - 16:48

    Christien:

    Lieve Liza en Peer,

    Op dit moment zitten jullie 2 uur en 27 minuten in de lucht, nog 9 uur en 12 minuten te gaan voordat jullie landen in Kuala Lumpur. Ik wens jullie nogmaals veel mooie ervaringen toe en kijk uit naar de reisverslagen!
    Liefs, Christien

  • 03 Oktober 2016 - 20:42

    Michiel Murray:

    Heel erg veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!
    Maak er samen iets supermoois van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 925
Totaal aantal bezoekers 13927

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 25 Februari 2016

Peer en Liza op reis

14 Februari 2015 - 12 Juli 2015

Federation University Ballarat

Landen bezocht: